Kommunikáció, tárgyalástechnika és sikeres együttműködés. Ügyfélkapcsolatok és ügyfél-kommunikáció, ügyfélszolgálat fejlesztése
Ma már általánosan elfogadott tény, hogy a termékeket, szolgáltatásokat nagyjából hasonló áron és minőségben kínálják a vállalatok, piaci előnyre igazából az ügyfelek igényeinek alapos megismerésével és profi ügyfélszolgálati munkával lehet szert tenni.
A következő tréning tematikák választhatóak:
- Alapvető ügyfélszolgálati készségek fejlesztése
- Telefonos ügyfélszolgálat
- Vásárlói/ügyfél visszajelzések elemzése és tréningprogram
- Teljeskörű ügyfélvisszajelzési rendszer kidolgozása
Az ügyfélszolgálati tréning elvégzése után a résztvevők képesek lesznek:
- Az ügyfélkapcsolatokban eredményesen használható négy lépcsős kommunikációs modell alkalmazásával az ügyfél megelégedettségének maximalizálására
- Az eltérő ügyféltípusok és igények azonosításával, az ügyféllel való jó kapcsolat megalapozására és fenntartására
- Problémamegoldó és coaching technikák alkalmazásával az ügyfélpanaszok eredményes kezelésére
- Az aktív figyelem módszerének és a kérdezéstechnika eszköztárának alkalmazásával az információáramlásban felmerülő félreértések elkerülésére
- Kommunikációs technikák használatával a konfliktusok megértésére és kezelésére
- A megfelelő kommunikációs eszközök eredményes alkalmazásával az ügyfél igényeinek megválaszolása közben win-win (győztes-győztes) szituáció elérésére
- Az ügyfél szükségleteinek kielégítésével annak biztosítására, hogy az ügyfél elégedetten távozik, és a későbbiekben visszatér hozzánk
Az ügyfélszolgálati képzési program tartalma
- A négy lépcsős ügyfél interakciós GLAD Modell
- Alapvető ügyféltípusok jellemzői és igényeik
- Asszertív, szuggesztív, felnőtt-felnőtt kommunikáció az ügyfélkapcsolatokban
- Konfliktuskezelés és problémamegoldó technikák ügyfélszolgálatban
- Eszkaláció és utánkövetése
- Dühös, kétségbeesett ügyfelek megnyugtatása és panaszaik kezelése
Az ügyfélszolgálati tréning ára:
A tréning alap díja 170 000 Ft. + áfa.
A tréning árát befolyásoló tényezők:
- a tréning részvevők létszám
- a tréning időtartama
- a trénig helyszíne
*árainkat a fenti tényezők befolyásolják. Konkrét árajánlatért keresse Hajdu Mátét tel: 06 20 461 46 10 e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Ügyfélszolgálati tréning referenciák
![]() |
|
|
Lidl Magyarország |
Praktiker Barkácsáruház |
OBI Barkácsáruház |
Lépjen kapcsoltba velem és kérjen ajánlatot!
Simon Ildikó |