Ügyfélkapcsolati tréning

Kommunikáció, tárgyalástechnika és sikeres együttműködés. Ügyfélkapcsolatok és ügyfél-kommunikáció, ügyfélszolgálat fejlesztése

Ma már általánosan elfogadott tény, hogy a termékeket, szolgáltatásokat nagyjából hasonló áron és minőségben kínálják a vállalatok, piaci előnyre igazából az ügyfelek igényeinek alapos megismerésével és profi ügyfélszolgálati munkával lehet szert tenni.

ügyfélkapcsolati tréning BudapestA következő tréning tematikák választhatóak:

  • Alapvető ügyfélszolgálati készségek fejlesztése

  • Telefonos ügyfélszolgálat

  • Vásárlói/ügyfél visszajelzések elemzése és tréningprogram

  • Teljeskörű ügyfélvisszajelzési rendszer kidolgozása     

 

Az ügyfélszolgálati tréning elvégzése után a résztvevők képesek lesznek:

  • Az ügyfélkapcsolatokban eredményesen használható négy lépcsős kommunikációs modell alkalmazásával az ügyfél megelégedettségének maximalizálására
  • Az eltérő ügyféltípusok és igények azonosításával, az ügyféllel való jó kapcsolat megalapozására és fenntartására
  • Problémamegoldó és coaching technikák alkalmazásával az ügyfélpanaszok eredményes kezelésére
  • Az aktív figyelem módszerének és a kérdezéstechnika eszköztárának alkalmazásával az információáramlásban felmerülő félreértések elkerülésére
  • Kommunikációs technikák használatával a konfliktusok megértésére és kezelésére
  • A megfelelő kommunikációs eszközök eredményes alkalmazásával az ügyfél igényeinek megválaszolása közben win-win (győztes-győztes) szituáció elérésére
  • Az ügyfél szükségleteinek kielégítésével annak biztosítására, hogy az ügyfél elégedetten távozik, és a későbbiekben visszatér hozzánk

Az ügyfélszolgálati képzési program tartalma

  • A négy lépcsős ügyfél interakciós GLAD Modell
  • Alapvető ügyféltípusok jellemzői és igényeik
  • Asszertív, szuggesztív, felnőtt-felnőtt kommunikáció az ügyfélkapcsolatokban
  • Konfliktuskezelés és problémamegoldó technikák ügyfélszolgálatban
  • Eszkaláció és utánkövetése
  • Dühös, kétségbeesett ügyfelek megnyugtatása és panaszaik kezelése

Az ügyfélszolgálati tréning ára: 

A tréning alap díja 170 000 Ft. + áfa.

A tréning árát befolyásoló tényezők:

  • a tréning részvevők létszám
  • a tréning időtartama
  • a trénig helyszíne

*árainkat a fenti tényezők befolyásolják. Konkrét árajánlatért keresse Hajdu Mátét tel: 06 20 461 46 10  e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. 

Ügyfélszolgálati tréning referenciák

 

Lidl Magyarország
Praktiker Barkácsáruház
OBI Barkácsáruház

 

Lépjen kapcsoltba velem és kérjen ajánlatot!

Hajdu Máté

0620 461 46 10

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

   


ONLINE ÉRDEKLŐDÉS, AJÁNLATKÉRÉS

48 órán belül válaszolunk!