Üzleti tervezés

Ebben a csapatban van, aki a Versenytárs elemzéshez ért, annak érdekében, hogy a megrendelő világosan lássa saját piacát és a benne rejlő lehetőségeket.

Marketinges szakember, aki megfelelően el tudja helyezni a terméket-szolgáltatást a piacokon és kialakítja az igényt a potenciális ügyfél fejében.

Mindezt egy biztonságot jelentő pénzügyi számítással is igazolni tudjuk, ami segít a vállalkozás-projekt értékelésében pénzügyi alapokra támaszkodva. 

Ki válhat ügyfelünké?

  • Új vállalkozást indít
  • Új projektbe kezd, vagy új piacra lép be
  • Beruházás előtt
  • Forrásbevonás esetén: befektetői (banki hitelt is beleértve) vagy pályázati céllal
  • Cég eladásakor vagy örökléskor

ELEMEK:

Versenytárs elemzés:

  • Kíváncsi ön arra, hogyan tudja cége bevételét növelni? Erre a kérdésre sok féle megoldás létezik. Ám mindegyik megoldás kiinduló pontja, hogy mit csinálnak a többiek.
  • Kikkel kell versenyeznem a piacomon?
  • Mi a mozgató rugója a területnek, ahol a vállalkozásom működik?
  • Miben vagyok más, mint a többi hasonló vállalkozás?
  • Mekkora szelet jut nekem abból a bizonyos tortából?

Marketing terv:

Szeretné, hogy termékét és szolgáltatást minél többen megvegyék?  Két kérdést kell, ebben az esetben feltenni:

  • Kik lehetnek a potenciális ügyfeleim?
  • Hogyan lesz a potenciális ügyfélből vársárló?
  • Hogy a fenti két kérdés pénzügyi eredményben megmutatkozzon meg kell vizsgálni a terméket-szolgálatást.
  • Kinek, adjuk el, az eladni kívánt áruval járó üzenet, milyen problémára nyújt az megoldást, milyen igényt elégít ki.
  • Árazás – sokéves tapasztaltunk az, hogy itt érvényesül legjobban a marketing szemlélet, olyan árat érdemes megadni, amit a vevő képes és hajlandó megfizetni és egyben profitot is termel. A marketing eszközök közül ez az egyetlen, ami közvetlen hozza a profitot és nem viszi. Ebbe beletartozik a költségvizsgálat, fogyasztói árelfogadás, árpolitika és ármegosztás, költségtérítés, engedmények.
  • Hely - elosztás politika – azaz reklám. A vásárlókkal tudja, hogy létezik, a termék felébreszti az igényt és a vágyat a termék iránt. Itt a következő dolgokra érdemes odafigyelni: kereslett termék iránt, nem mindegy milyen az a termék legyen JÓ, elérhető a megfelelő elosztási csatornákon, a termék a potenciális vevők tudatába kerüljön. Fő tevékenységek: reklám, PR, eladásösztönzés, reklámhatás és mérés.

Pénzügyi elemzés – megtérülés vizsgálat:

  • Pénz-Pénz-Pénz és megint csak Pénz. Minden a pénzről szól. Mikor, mennyit, miért, mikorra? 
  • Mikor kezdjem meg célom eléréséhez szükséges műveletek, mennyit érdemes fordítani egy termékre, szolgálatára, innovációra.
  • Miért pont arra a területre összpontosítsam pénzeimet?
  • Mikor dőlhetek hátra, nyugodhatok meg, hogy befektetésem már megtérült, de ami még fontosabb mikor lesz ebből haszon?
  • És itt a legfontosabb melyek, azok a dolgok amiknek tényleg úgy és akkor kell megvalósulniuk hogy az sikert hozzon.

 

 

Ne bízza a véletlenre, készítse el cége-ötlet „látványtervét”.

 

Lépjen kapcsolatba velem és kérjen ajánlatot!

Hajdu Máté

Értékesítési és Marketing Koordinátor

0620 461 46 10

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.