Ügyfélszolgálat

Tréningek, szolgáltatások ügyfélszolgálatosoknak

Kommunikációs tréning

A kommunikációs tréning egy olyan módszert tanít meg, amivel saját és partnerünk szükségleteit, érzéseit a munkahelyi együttműködés érdekében kezelni tudjuk.

More

Konfliktuskezelés tréning

A tréning résztvevői elsajátítják a munkahelyi konfliktusok eredményes kezelését. A konfliktuskezelési módszerek megismerése, megértése mellett a gyakorlati alkalmazás begyakorlása a cél.

More

Stresszkezelés tréning

A munkahelyi stressz tudatos kezelése közvetlenül segíti a dolgozók hatékonyabb és minőségi munkavégzését, költségeket csökkent már rövidtávon a fluktuáció és a táppénzen töltött órák számának mérséklésével és a dolgozói lojalitás növelésével.
A tréningen nagy hangsúlyt fektetünk az egyéni stresszkezelési technikák elsajátítására, a kiégés és kifáradás megelőzésére és a stresszt kiváltó okok (stresszorok) megszüntetésére.

More

Ügyfélkapcsolati tréning

Kommunikálás, tárgyalástechnika és sikeres együttműködés. 

 

More

Szervezetünk felnőttképzési nyilvántartásba vett tevékenységet folytat. A nyilvántartásba vételi számunk: E-000691/2014.