Ez a tréning megismerteti a résztvevőket a különböző konfliktustípusokkal és ezek megoldásaival, felméri a résztvevők konfliktuskezelési szintjét és képességét, és új eszközöket tanít a belső és külső célcsoportokkal kapcsolatos nehézségek megoldására, a szervezeten belül megjelenő összetűzések hatékony elhárítására.
A Konfliktuskezelés tréning elvégzése után a résztvevők képesek lesznek:
- A Konfliktus Hatos Modell használatával a konfliktusok típusainak meghatározására és felismerésére a napi munka során.
- A konfliktuskezelési módszerek használatával az egyes konfliktustípusokra megfelelő kezelési eljárások alkalmazására.
- Az asszertív és szuggesztív kommunikáció alkalmazásával a vitás helyzetek elkerülésére vagy pozitív megoldására.
- A különböző konfliktuskezelési stratégiák és eszközök helyes alkalmazásával győztes-győztes helyzetek elérésére az ügyfelekkel, a munkatársakkal.
- A konfliktushelyzet közben felmerülő stressz kezelésével a váratlan helyzetekben megfelelően cselekedni.
- A problémamegoldás egyszerű folyamatának követésével proaktív, gyors, helyzetfüggő megoldásokat találni az ügyfelekkel történő munka során.
A Konfliktuskezelés tréning tartalma
- A probléma, a konfliktus és a feladat értelmezése a gyakorlatban.
- A konfliktusok típusai és felismerésük a mindennapi munkában.
- A konstruktív megoldását gátló személyes tényezők megoldása.
- Konfliktuskezelési eljárások (intervenciók) a mindennapi munkában.
- Asszertív és szuggesztív kommunikáció a gyakorlatban.
- A problémamegoldás egyszerű folyamata, a proaktív gondolkodás azonnali helyzetekben.
- A stresszkezelés fejlesztése egyéni és csoportos helyzetben.
Amennyiben egy tréningünk vagy szolgáltatásunk elnyerte tetszését, kérjen tőlünk ajánlatot. 24 órán belül válaszolunk!