A Hideghívással dolgozó értékesítők képzése program elvégzése után a résztvevők képesek lesznek:

  • A passzív vásárlóból aktív vásárlót építeni, reaktiválni.
  • Az ügyféltípusoknak megfelelően terméket, szolgáltatást ajánlani.
  • A kifogások és körülmények megkülönböztetésére, a kifogások kezelésére.

A Hideghívással dolgozó értékesítők képzése program tartalmi elemei

  • Alapvető ügyféltípusok jellemzői és igényeik.
  • A négy lépcsős ügyfél interakciós GLAD Modell.
  • Az értékesítési célú hívás eszközei.
  • A mellérendelt partneri viszony folyamatos fenntartásának eszközei.
  • A hideg hívás folyamati lépéseinek megvalósítása az előkészítéstől a lezárásig.
  • Az ügyfél lojalitás felismerése és megerősítése, bizalomépítés, a döntési pont felismerése és megerősítése.
  • Kifogások és körülmények kezelése, a nehéz helyzetek átfordítása.

Amennyiben egy programunk elnyerte tetszését, kérjen tőlünk ajánlatot. 24 órán belül válaszolunk!