Ma már nem elég jó szakembernek és megbízható partnernek lenni. A versenyben az marad talpon, aki a cégét költséghatékonyan vezeti, a munkatársai képességét és tudását maximálisan felhasználja, és hosszú távon tervez. Ezt mi hogyan segítjük?
Célok kitűzése
Első lépésben a megrendelővel közösen állítjuk fel azokat a mérhető célokat, amelyeket el akarunk érni a fejlesztés végére.
Ebből néhány példa:
- a csapat motivációs szintjének növekedése
- az ügyfélelégedettség növekedése
- az információs problémák számszerű csökkenése
- a delegált feladatok elvégzési hatékonyságának növekedése
- az újonnan felvett dolgozók beilleszkedési idejének csökkentése, az alacsony teljesítmény időszak csökkentése
Felmérések
A célok mentén négyféle felmérési eszközt használva állapítjuk meg az Indulási Helyzetképet:
- online felmérés a munkatársak és vezetők körében
- helyszíni megfigyelés és strukturált jegyzetelés a munkafolyamatokról
- személyes interjúk a kulcsszereplőkkel
- fókuszcsoportos beszélgetés a munkatársakkal és a vezetőkkel
Ezek alapján készítjük el a számszerű eredményeket és a szöveges visszajelzéseket tartalmazó Indulási Riportot. Ebben a jelentésben adunk javaslatot a megoldásokra, azok sorrendjére és időbeli ütemezésére.
Megoldások
20 éves tapasztalatunk alapján a megoldások skálája széles. Ebből néhány példa:
- A szervezeti felépítés átnézése, újratervezése – kinek mi a feladata, felelőssége
- A munkafolyamatok tisztázása, leírása, megbeszélése – ki hogyan, milyen szabályok mentén milyen feladatot végez, és ezek hogyan kapcsolódnak egymáshoz
- Teljesítménymérés és értékelés bevezetése, eszközei
- Készségfejlesztő képzések és műhelymunkák
- Ügyfélkezelési rendszer és protokoll kidolgozása
A vezetőknek és munkatársaknak ajánlott készségfejlesztő tréningek listáját és leírását a Tréningek menüpontban találja.