Az Eladótérben dolgozók program elvégzése után a résztvevők képesek lesznek:

  • Az üzletben, áruházban megjelenő vásárló típusának azonosítására mozgásuk, kérdéseik és válaszaik gyors elemzésével.
  • Megfelelő terméket ajánlani az ügyféltípus ismeretében.
  • Többletértékesíteni az ügyféltípusnak megfelelően.
  • A reklamációkezelés, panaszkezelés eszköztárának alkalmazásával a különböző ügyféltípusokból visszatérő vásárlót “csinálni”.
  • Szuggesztíven és asszertíven kommunikálni a vásárlói igények feltárásában és kielégítésében.

Az Eladótérben dolgozók program tartalmi elemei

  • Az ügyféltípusok vásárlás és panasztétel szempontjából.
  • Ügyféltípusnak megfelelő kommunikációs és értékesítés.
  • Többletértékesítés: a keresztértékesítés és a felülértékesítés különbsége és eszközei.
  • Kifogások és körülmények kezelése.
  • Értékesítés szempontú vásárlói típusok és felismerésük, kezelésük: honnan ismerhetők fel az áruházban látható mozgásukról, vásárlási szokásukról, a panasztételi stílusukról.
  • Kommunikáció (asszertív/szuggesztív): tanácsadás különböző vásárlótípusoknak.
  • Negatív tartalmak közlése a vásárlók felé a cég érdekének megőrzése mellett.
  • Konfliktuskezelés, konfliktustípusok, megoldások.

Amennyiben egy programunk elnyerte tetszését, kérjen tőlünk ajánlatot. 24 órán belül válaszolunk!