Ez a program megismerteti a résztvevőket a különböző konfliktustípusokkal és ezek megoldásaival, felméri a résztvevők konfliktuskezelési szintjét és képességét, és új eszközöket tanít a belső és külső célcsoportokkal kapcsolatos nehézségek megoldására, a szervezeten belül megjelenő összetűzések hatékony elhárítására.

 

A Konfliktuskezelés program elvégzése után a résztvevők képesek lesznek:

  • A Konfliktus Hatos Modell használatával a konfliktusok típusainak meghatározására és felismerésére a napi munka során.
  • A konfliktuskezelési módszerek használatával az egyes konfliktustípusokra megfelelő kezelési eljárások alkalmazására.
  • Az asszertív és szuggesztív kommunikáció alkalmazásával a vitás helyzetek elkerülésére vagy pozitív megoldására.
  • A különböző konfliktuskezelési stratégiák és eszközök helyes alkalmazásával győztes-győztes helyzetek elérésére az ügyfelekkel, a munkatársakkal.
  • A konfliktushelyzet közben felmerülő stressz kezelésével a váratlan helyzetekben megfelelően cselekedni.
  • A problémamegoldás egyszerű folyamatának követésével proaktív, gyors, helyzetfüggő megoldásokat találni az ügyfelekkel történő munka során.

A Konfliktuskezelés program tartalma

  • A probléma, a konfliktus és a feladat értelmezése a gyakorlatban
  • A konfliktusok típusai és felismerésük a mindennapi munkában
  • A konstruktív megoldását gátló személyes tényezők megoldása
  • Konfliktuskezelési eljárások (intervenciók) a mindennapi munkában
  • Asszertív és szuggesztív kommunikáció a gyakorlatban.
  • A problémamegoldás egyszerű folyamata, a proaktív gondolkodás azonnali helyzetekben
  • A stresszkezelés fejlesztése egyéni és csoportos helyzetben

Amennyiben egy programunk elnyerte tetszését, kérjen tőlünk ajánlatot. 24 órán belül válaszolunk!