A Vásárlótípusokon alapuló többletértékesítés és panaszkezelés program elvégzése után a résztvevők képesek lesznek:

  • Az ügyfélélmény fokozása érdekében az eredményesen használható négy lépcsős ügyfélkezelési (GLAD)modell alkalmazásával a vásárló elégedettségének maximalizálására
  • Az eltérő vásárlótípusok és igényeik azonosításával a vásárlóval való jó kapcsolat megalapozására és többletértékesítés elérésére
  • Az aktív figyelem módszerének és a kérdezéstechnika eszköztárának alkalmazásával a vásárlók igényeinek pontos megértésére, amely által fokozható a keresztértékesítés és a felülértékesítés eredményessége
  • Kommunikációs technikák használatával a konfliktusok megértésére és kezelésére
  • A megfelelő kommunikációs eszközök eredményes alkalmazásával a vásárló panaszainak, gényeinek megválaszolása közben win-win (győztes-győztes) szituáció elérésére
  • A vásárló szükségleteinek kielégítésével annak biztosítására, hogy a vásárló elégedetten távozik, és a későbbiekben visszatér hozzánk

A Vásárlótípusokon alapuló többletértékesítés és panaszkezelés program tartalmi elemei:

  • A vásárlókezelés protokollja, folyamata és kommunikációs sablonjai
  • A vásárlókezelés folyamatának 4 lépcsős modellje
  • Vásárlótpusok felismerése és többletértékesítés a típusoknak megfelelően
  • Konfliktuskezelés és kommunikáció személyesen 
  • Asszertív, Felnőtt-Felnőtt és szuggesztív kommunikáció a vásárlókkal
  • A vásárlók megnyugtatása és panaszaik kezelése

 

Amennyiben egy programunk elnyerte tetszését, kérjen tőlünk ajánlatot. 24 órán belül válaszolunk!