A Vásárlótípusokon alapuló többletértékesítés és panaszkezelés program elvégzése után a résztvevők képesek lesznek:
- Az ügyfélélmény fokozása érdekében az eredményesen használható négy lépcsős ügyfélkezelési (GLAD)modell alkalmazásával a vásárló elégedettségének maximalizálására
- Az eltérő vásárlótípusok és igényeik azonosításával a vásárlóval való jó kapcsolat megalapozására és többletértékesítés elérésére
- Az aktív figyelem módszerének és a kérdezéstechnika eszköztárának alkalmazásával a vásárlók igényeinek pontos megértésére, amely által fokozható a keresztértékesítés és a felülértékesítés eredményessége
- Kommunikációs technikák használatával a konfliktusok megértésére és kezelésére
- A megfelelő kommunikációs eszközök eredményes alkalmazásával a vásárló panaszainak, gényeinek megválaszolása közben win-win (győztes-győztes) szituáció elérésére
- A vásárló szükségleteinek kielégítésével annak biztosítására, hogy a vásárló elégedetten távozik, és a későbbiekben visszatér hozzánk
A Vásárlótípusokon alapuló többletértékesítés és panaszkezelés program tartalmi elemei:
- A vásárlókezelés protokollja, folyamata és kommunikációs sablonjai
- A vásárlókezelés folyamatának 4 lépcsős modellje
- Vásárlótpusok felismerése és többletértékesítés a típusoknak megfelelően
- Konfliktuskezelés és kommunikáció személyesen
- Asszertív, Felnőtt-Felnőtt és szuggesztív kommunikáció a vásárlókkal
- A vásárlók megnyugtatása és panaszaik kezelése
Amennyiben egy programunk elnyerte tetszését, kérjen tőlünk ajánlatot. 24 órán belül válaszolunk!