Az Eladótérben dolgozók tréning elvégzése után a résztvevők képesek lesznek:
- Az üzletben, áruházban megjelenő vásárló típusának azonosítására mozgásuk, kérdéseik és válaszaik gyors elemzésével.
- Megfelelő terméket ajánlani az ügyféltípus ismeretében.
- Többletértékesíteni az ügyféltípusnak megfelelően.
- A reklamációkezelés, panaszkezelés eszköztárának alkalmazásával a különböző ügyféltípusokból visszatérő vásárlót “csinálni”.
- Szuggesztíven és asszertíven kommunikálni a vásárlói igények feltárásában és kielégítésében.
Az Eladótérben dolgozók tréning tartalmi elemei
- Az ügyféltípusok vásárlás és panasztétel szempontjából.
- Ügyféltípusnak megfelelő kommunikációs és értékesítés.
- Többletértékesítés: a keresztértékesítés és a felülértékesítés különbsége és eszközei.
- Kifogások és körülmények kezelése.
- Értékesítés szempontú vásárlói típusok és felismerésük, kezelésük: honnan ismerhetők fel az áruházban látható mozgásukról, vásárlási szokásukról, a panasztételi stílusukról.
- Kommunikáció (asszertív/szuggesztív): tanácsadás különböző vásárlótípusoknak.
- Negatív tartalmak közlése a vásárlók felé a cég érdekének megőrzése mellett.
- Konfliktuskezelés, konfliktustípusok, megoldások.
Amennyiben egy tréningünk vagy szolgáltatásunk elnyerte tetszését, kérjen tőlünk ajánlatot. 24 órán belül válaszolunk!