A Hideghívással dolgozó értékesítők képzése tréning elvégzése után a résztvevők képesek lesznek:
- A passzív vásárlóból aktív vásárlót építeni, reaktiválni.
- Az ügyféltípusoknak megfelelően terméket, szolgáltatást ajánlani.
- A kifogások és körülmények megkülönböztetésére, a kifogások kezelésére.
A Hideghívással dolgozó értékesítők képzése tréning tartalmi elemei
- Alapvető ügyféltípusok jellemzői és igényeik.
- A négy lépcsős ügyfél interakciós GLAD Modell.
- Az értékesítési célú hívás eszközei.
- A mellérendelt partneri viszony folyamatos fenntartásának eszközei.
- A hideg hívás folyamati lépéseinek megvalósítása az előkészítéstől a lezárásig.
- Az ügyfél lojalitás felismerése és megerősítése, bizalomépítés, a döntési pont felismerése és megerősítése.
- Kifogások és körülmények kezelése, a nehéz helyzetek átfordítása.
Amennyiben egy tréningünk vagy szolgáltatásunk elnyerte tetszését, kérjen tőlünk ajánlatot. 24 órán belül válaszolunk!