Kiemelt ügyfelekkel (KAM) dolgozók képzése

A Kiemelt ügyfelekkel dolgozók képzése tréning elvégzése után a résztvevők képesek lesznek:

  • Gyorsan elnyerni az ügyfelek bizalmát.
  • Hatékonyan összekapcsolni javaslataikat az ügyfelek legfontosabb igényeivel.
  • Megtartani és növelni az ügyfelekkel való hosszú távú üzleti kapcsolataikat.
  • Egyértelműen megkülönböztetni magukat a versenytársaktól.

A Kiemelt ügyfelekkel dolgozók képzése tréning tartalmi elemei

  • Az ügyfélkezelés protokollja, folyamata és kommunikációs sablonjai.
  • Az ügyfélszolgálat 4 lépcsős modellje.
  • Személyészlelés Modell – benyomások, a kapcsolat változása.
  • Ügyféltípusok felismerése, értékesítés a típusoknak megfelelően.
  • Kifogások és körülmények kezelése az értékesítésben.
  • Értő hallgatás szintjei és eszköztára.
  • A szuggesztív kommunikáció az értékesítésben, egyedi kommunikációs jegyek és jellemzők kiemelt ügyfeleknél – NLP alapok.
  • Konzultatív értékesítés, az eladás pszichológiája.
  • Az értékesítés folyamata és konkrét tennivalók a kezdetektől az utógondozásig.
  • Keresztértékesítés és többletértékesítés eszközei telefonon és személyesen.
  • Kérdezéstechnika, az ügyfél igényeinek minél teljesebb szintű megértése.
  • Ügyfél Igények érvényesítése a cégen belül.

Az ügyfélszolgálati rendszer felépítéséhez, illetve fejlesztéséhez további segítséget ajánlunk Önnek, amelyet megtekinthet az Ügyfélszolgálat fejlesztéseink között.

Amennyiben egy tréningünk vagy szolgáltatásunk elnyerte tetszését, kérjen tőlünk ajánlatot. 24 órán belül válaszolunk!