Vásárlótípusokon alapuló eladás és panaszkezelés
Személyes ügyfélszolgálati képzés
Ezen a tréningen az ügyfelekkel személyesen találkozó munkatársakat készítjük fel az ügyféltípusoknak megfelelő kommunikációra, panaszkezelésre, nehéz esetek kezeésére, a szuggesztív kommunikációra, és az elvárt íráasbeli és szóbeli protokoll kommunikációra.
Kiemelt ügyfelekkel (KAM) dolgozók képzése
Ezzel a tréninggel azokat az újonnan kinevezett kiemelt ügyfélkapcsolati menedzsereket – Key Account Manager- segítjük tippekkel, konkrétan használható eszközökkel, amely megfelelően keveri a tárgyalástechnika, az értékesítés és az ügyfélszolgálat technikáit.
Ügyfélszolgálat telefonon – Call Center
Ezen a tréningen a telefonos ügyfélszolgálat titkaival, megoldásaival ismertetjük meg a résztvevőket annak érdekében, hogy a verbális kommunikáció eszközeit maximálisan ki tudják használni, képesek legyenek megnyugtatni az ügyfelet, és mindkét fél számára előnyös megoldást tudjanak kialakítani.
Ügyfélszolgálat nemzetközi környezetben – Call Center képzés
Ezen a tréningen a nemzetközi call centerek munkatársainak segítünk az ügyfelek kulturális hátterének megismerésében, és abban, hogy milyen módon kell kezelni az eltérésekből és azonosságokból fakadó konfliktusokat kölcsönösen előnyös megoldások kialakításának érdekében.
Küldetésünk
Cégünk Magyarországon és Európában gyakorlatorientált, azonnal alkalmazható eszközöket tanító tréningeket, valamint piaci részesedést és teljesítménynövelő szervezetfejlesztést kínál partnereinknek.
Azt valljuk, hogy a szervezeti működésben felmerülő fennakadások, változási szükségletek, problémák lehetőséget adnak arra, hogy megerősítsük a cégben a kompetens, elkötelezett emberek összhangja által teremtett eredményes működést, ami igazi győzelem önmagunk felett.