Készségfejlesztő tréningek

Kommunikációs készségek fejlesztése

Ez a tréning felkészíti a résztvevőket arra, hogy írásban és szóban a belső és külső célcsoportok számára hatékonyan, az üzleti elvárásoknak megfelelően tudjanak üzeneteket közvetíteni személyiségtípusok szerint.

Konfliktuskezelés

Ez a tréning megismerteti a résztvevőket a különböző konfliktustípusokkal és ezek megoldásaival, felméri a résztvevők konfliktuskezelési szintjét és képességét, és új eszközöket tanít a belső és külső célcsoportokkal kapcsolatos nehézségek megoldására, a szervezeten belül megjelenő összetűzések hatékony elhárítására.

Kreativitás-és innováció fejlesztés

Ezzel a tréninggel a résztvevők olyan módszerekkel ismerkednek meg, amelyek a munkavégzésbe zökkenőmentesen beilleszthetők, hogy az egyéni és a csapatszintű kreativitás fejlődjön az új termékek, szolgáltatások, munkamódszerek tervezésének és megvalósításának újszerű megoldásában.

Időgazdálkodás és multitasking

Ezen a tréningen sorra vesszük az időrablókat, és azonnal alkalmazható eszközöket tanítunk arra, hogyan lehet jól beosztani az időt, határidőre dolgozni. Azoknak a résztvevőknek, akik egyszerre több feladatot kapnak, hasznos és gyakorlati megoldást adunk az egyidejű feladatok hatékony elvégzésére.

Értekezletvezetés

Ezen a tréningen a hosszú, értelmetlen értekezleteknek vetünk véget azzal, hogy gyorsan megtanulható eszközöket kapnak a résztvevők az online és jelenléti értekezletek megtervezésére és levezetésére.

Interjúzási technikák és készségek

Ezzel a tréninggel a kis-és közepes vállalkozások vezetői és munkatársai ismerik meg az állásra jelentkezők hatékony interjúztatásának eszközeit, annak érdekében, hogy a megfelelő embert találják meg a csapatuk számára.

Prezentációs technikák

Ezen a tréningen a Power Point és a prezi alkalmazásait, a prezentáció elkészítését és a közönség igényeinek megfelelő előadás megtartását, a figyelem fenntartását tanulhatják meg a résztvevők.

Ügyfélszolgálati képzés

Ezen a tréningen az ügyféltípusokkal ismerkednek meg a résztvevők, és annak a protokollnak a lépéseivel, amely egy hatékony és modern ügyfélszolgálatban elvárható mind írásban, mind pedig szóban.

Értékesítők képzése

Ezen a tréningen különböző értékesítési helyzetre alkalmazott eszközöket, ügyféltípusokat ismerhetnek meg a résztvevők attól függően, hogy személyes vagy telefonos értékesítést folytatnak-e, illetve meglévő vagy hideg hívással elérendő vevőket kell-e megkeresniük.

Tárgyalástechnika

Ezen a tréningen az online és a személyes tárgyalási helyzetek előkészítését, levezetését és utánkövetését tanulhatják meg a résztvevők, hazai és nemzetközi tárgyalási helyzetek eszközeit, kommunikációs és interkulturális eszközeit a hatékony, win-win helyzetek elérése érdekében.

Stresszkezelés, kiégés kezelés

Ezen a tréningen a résztvevők megismerik a munkahelyi stressz és a kiégés okait, tüneteit, és könnyen alkalmazható stresszkezelési eszközökkel ismerkednek meg, amellyel a betegségek és a depresszió megelőzhető.

Belső trénerek képzése

Ezen a tréningen a belső trénereknek, oktatóknak, mentoroknak tanítunk olyan azonnal alkalmazható tréningeszközöket, amellyel a képzésük eredményesebb, a résztvevők aktivizálása magasabb lesz.

Digitális Alapkészségek Fejlesztése Tréning

Ha az a célod, hogy magabiztosan kezeld a számítógépedet, és ne fogjon ki rajtad az Excel vagy egy prezentáció, nálunk jó helyen jársz!

Munkavédelem és elsősegély tréning

A cégek számára kötelező a munkavédelmi képzés! Teremtsd meg a biztonságot magad és környezeted számára! Nálunk megtanulhatod hogyan kell!

Küldetésünk

Cégünk Magyarországon és Európában gyakorlatorientált, azonnal alkalmazható eszközöket tanító tréningeket, valamint piaci részesedést és teljesítménynövelő szervezetfejlesztést kínál partnereinknek.

Azt valljuk, hogy a szervezeti működésben felmerülő fennakadások, változási szükségletek, problémák lehetőséget adnak arra, hogy megerősítsük a cégben a kompetens, elkötelezett emberek összhangja által teremtett eredményes működést, ami igazi győzelem önmagunk felett.

A Victum küldetése