Készségfejlesztő tréningek
Kommunikációs készségek fejlesztése
Ez a tréning felkészíti a résztvevőket arra, hogy írásban és szóban a belső és külső célcsoportok számára hatékonyan, az üzleti elvárásoknak megfelelően tudjanak üzeneteket közvetíteni személyiségtípusok szerint.
Konfliktuskezelés
Ez a tréning megismerteti a résztvevőket a különböző konfliktustípusokkal és ezek megoldásaival, felméri a résztvevők konfliktuskezelési szintjét és képességét, és új eszközöket tanít a belső és külső célcsoportokkal kapcsolatos nehézségek megoldására, a szervezeten belül megjelenő összetűzések hatékony elhárítására.
Interkulturális képzés és programok
Ezekkel a képzésekkel, programokkal azokat a cégeket segítjük, akik több kultúrából érkező munkavállalókat foglalkoztatnak (pl. SSC-k), vendégmunkásokkal oldják meg a munkaerőhiányt (pl. termelő, gyártó cégek), illetve ügyfeleik, vásárlóik különbözö kultúrából érkeznek, vagy akár a cég külpiacra szeretne kijutni.
Időgazdálkodás és multitasking
Ezen a tréningen sorra vesszük az időrablókat, és azonnal alkalmazható eszközöket tanítunk arra, hogyan lehet jól beosztani az időt, határidőre dolgozni. Azoknak a résztvevőknek, akik egyszerre több feladatot kapnak, hasznos és gyakorlati megoldást adunk az egyidejű feladatok hatékony elvégzésére.
Értekezletvezetés
Ezen a tréningen a hosszú, értelmetlen értekezleteknek vetünk véget azzal, hogy gyorsan megtanulható eszközöket kapnak a résztvevők az online és jelenléti értekezletek megtervezésére és levezetésére.
Interjúzási technikák és készségek
Ezzel a tréninggel a kis-és közepes vállalkozások vezetői és munkatársai ismerik meg az állásra jelentkezők hatékony interjúztatásának eszközeit, annak érdekében, hogy a megfelelő embert találják meg a csapatuk számára.
Prezentációs technikák
Ezen a tréningen a Power Point és a prezi alkalmazásait, a prezentáció elkészítését és a közönség igényeinek megfelelő előadás megtartását, a figyelem fenntartását tanulhatják meg a résztvevők.
Ügyfélszolgálati képzés
Ezen a tréningen az ügyféltípusokkal ismerkednek meg a résztvevők, és annak a protokollnak a lépéseivel, amely egy hatékony és modern ügyfélszolgálatban elvárható mind írásban, mind pedig szóban.
Értékesítők képzése
Ezen a tréningen különböző értékesítési helyzetre alkalmazott eszközöket, ügyféltípusokat ismerhetnek meg a résztvevők attól függően, hogy személyes vagy telefonos értékesítést folytatnak-e, illetve meglévő vagy hideg hívással elérendő vevőket kell-e megkeresniük.
Tárgyalástechnika
Ezen a tréningen az online és a személyes tárgyalási helyzetek előkészítését, levezetését és utánkövetését tanulhatják meg a résztvevők, hazai és nemzetközi tárgyalási helyzetek eszközeit, kommunikációs és interkulturális eszközeit a hatékony, win-win helyzetek elérése érdekében.
Stresszkezelés, kiégés kezelés
Ezen a tréningen a résztvevők megismerik a munkahelyi stressz és a kiégés okait, tüneteit, és könnyen alkalmazható stresszkezelési eszközökkel ismerkednek meg, amellyel a betegségek és a depresszió megelőzhető.
Belső trénerek képzése
Ezen a tréningen a belső trénereknek, oktatóknak, mentoroknak tanítunk olyan azonnal alkalmazható tréningeszközöket, amellyel a képzésük eredményesebb, a résztvevők aktivizálása magasabb lesz.
Digitális Alapkészségek Fejlesztése Tréning
Ha az a célod, hogy magabiztosan kezeld a számítógépedet, és ne fogjon ki rajtad az Excel vagy egy prezentáció, nálunk jó helyen jársz!
Munkavédelem és elsősegély tréning
A cégek számára kötelező a munkavédelmi képzés! Teremtsd meg a biztonságot magad és környezeted számára! Nálunk megtanulhatod hogyan kell!
Küldetésünk
Cégünk Magyarországon és Európában gyakorlatorientált, azonnal alkalmazható eszközöket tanító tréningeket, valamint piaci részesedést és teljesítménynövelő szervezetfejlesztést kínál partnereinknek.
Azt valljuk, hogy a szervezeti működésben felmerülő fennakadások, változási szükségletek, problémák lehetőséget adnak arra, hogy megerősítsük a cégben a kompetens, elkötelezett emberek összhangja által teremtett eredményes működést, ami igazi győzelem önmagunk felett.